Hani bazen kendini sizden üstün sanan bazı akıllılar vardır ya böyle boğulur gibi hissedersiniz. Karşılık vermek istersiniz ama bi yandanda o seviyeye düşmek zorunuza gider susarsınız. O an aklınıza her geldiğinde deriin bi iç geçirirsiniz. Böyle kalbiniz göğüs kafesinize sığmaz olur. Hah işte o an kitaplık seyretmek ilac gibi geliyor..yanlış mıyım?
Umarım herkes birgün öğrenir; kitaplığınızdaki kitap sayısı değildir önemli olan. Ne kadarını etkin okuyup, anlayıp, hayatınızda uygulamanızdır mühim olan.