B.T

B.T
@dr_bet
Hiç...
Akademisyen
Doktora
Erzurum
4 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
10/10
·326 syf.··
2020 3. kitabı
Kitap beni o kadar etkiledi ki, baştan sona soluksuz okudum. Karakterlerin çoğunun yaşamında çeşitli sefillik durumu söz konusu...Kimisi fakir sefil, kimisi yetim sefil, kimisi haksızlığa uğramış sefil, kimisi de özgürlüğü elinden alınmış sefiller...Olay örgüsü muhteşem ve kitaptan kopmuyorsunuz. Dili yalın, okuması kolay...Neticede adeletin, eşitliğin, özgürlüğün ve iyiliğin vurgulandığı harika bir başyapıt bence. Kesinlikle okunmalı...
SefillerVictor Hugo · Koridor Yayıncılık · 2017105,4bin okunma