Ayşe Özalp

Ayşe Özalp
Güzel sevmek gerek azizim, güzel sevmek... Insana rast gelesin... Düştüysek kalkarız, daha ölmedik ya...

Ayşe Özalp

, bir kitap okudu
9/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
R. J. Palacio
8.7/10 · 15,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Haklı olmak ile nazik olmak arasında kalırsanız, nazik olmayı seçin...
Herkes hayatında bir kez olsun ayakta alkışlanmalı çünkü hepimiz dünyayı dize getirdik... Kendinize kuracağınız gelecekte, herşeyin mümkün olduğunun bilinci. Herkes nerede olursa olsun, mümkün olan her an gerektiğinden daha nazik olmaya çalışırsa, dünya gerçekten de daha güzel bir yere dönüşür. Ve bunu yaptığınız takdirde biri, bir yerde, bir gün her birinizde Tanrı'nın yüzünü görebilir.
Sayfa 320·Kitabı okudu

Ayşe Özalp

, 1000Kitap'a katıldı.