-Ben nefsimden çok şey çektim. Reis Bey! Ben nefsimden memnun değilim... Siz, nefsinizin baskısını hak tanıyorsunuz! Nefsinize mağrursunuz! Bu dünya dört köşe değildir, Reis Bey!..
-Etmeyin Reis Bey, siz ağlayamazsınız! Ağlayabilseydiniz, anlayabilirdiniz!