"Yapma," diye konuştu gergin sesiyle.
"Kendini tehlikeye sokacak bir şey sakın bir daha yapma," dediğinde beni kucağına alıp taşıdığını hissettim. Kollarım bilinçsizce boynuna dolanırken kokusundan derin bir nefes çekmiştim.
Birkaç dakika sonra yatağın içine koymuş, üstümü örtüyordu ki devam etti. "Özellikle benim için hiçbir şey yapma."
Rüyamın en güzel manzarası karanlığa bulanırken gerçekliğinden emin olamadığım sözlerine devam etti.
"Değmem."
Küçük kız hayallerimi bile unutursam, hiç büyümemiş olan ben nasıl yaşayacaktım? Peki sen, küçük-büyük, her hayalimde bulunduğunun farkında mıydın, serseri? Birini unutsam, diğerinde karşıma çıkacağını bilmiyor muydun?