📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
anlamıyor musun? hayatı doğru düzgün yaşamak için eğitilmişiz biz. hata yapmamak için. ne kadar büyük bir hata yaparsam, o kadar kurtulma ve gerçek bir hayat yaşama şansım olacağını fark ettim.
ben, diyordu, insan değilim. çünkü üşüyorum. sizler üzerinizi hatıralarınız, aileleriniz, dostlarınız, mesleklerinizle örterken ben üşüyorum. çünkü bunların hiçbirine sahip değilim. ve olmak da istemiyorum. benim üzerimde sadece kaşmir bir takım elbise var. sahip olduğum tek şey bu. beni sizden koruyan tek şey. siz çıplakken üşümezsiniz, ama ben titrerim. bütün dünyaya karşı kaşmir bir takım elbise. soyunursam ölürüm... görünmez giysileriniz birer birer yok olduğunda öleceksiniz. belki de uzun zamandır ölüsünüz... hepinizi yemek istiyorum. yiyip bitirmek. doğal dengenin içinde hiçbir yeriniz yok. aklınız ve onun ürünü olan dünya utanç verici. hepinizi yemek istiyorum.