📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ayrıca kapıldığınız bu öfkenin sizin kişiliğinize verdiği zarar, atınıza verdiğiniz zarara eşit, hatta ondan kat kat fazla; unutmayın ki gün gelecek hepimiz yaptıklarımızın hesabını vereceğiz, insanlara ve hayvanlara yaptıklarımızın.
Neden güzel görünsün diye kendi çocuklarının kulaklarını kesip sivriltmiyorlar? Neden cesur görünsün diye burunlarının ucunu kesmiyorlar? Birisi ne kadar mantıklıysa diğeri de öyle. Tanrı'nın yaratıklarına acı çektirip güzelliklerini bozmaya ne hakları var?