Felsefe, Gerilim, Parapsikoloji ve Psikoloji türlerine aşığım. Psikoloji konusunda okuduklarımın dışında da bilgi ve tecrübe sahibiyim. Ayrıca üzerinde çalıştığım bir roman var. Bir sorunuz olursa çekinmeden yazabilirsiniz.
Yazılan çoğu incelemenin aksine bu kitap beni neredeyse hiç tatmin etmedi.
Büyük beklentilerle başlamıştım fakat kitapta çok fazla gereksiz detay var. Akıcı bir anlatım yok, heyecan yok sıkılarak okudum ve ana karakterin durumu ve durumları illa bir şekilde sinirinizi bozabiliyor. Bu karaktere sempati duymanız çok zor.
Eğer şaşırtıcı sonlara alışık biriyseniz zaten sonunu da rahatlıkla tahmin edebilirsiniz. Eğer değilseniz sonu sizi biraz şaşırtacaktır.
Açıkçası benim açımdan kitap bana ne bir şey hissettirdi ne de bir şey kattı.
Çok abartıldığını düşünüyorum. -Bana göre- zaman kaybıydı. Okuyup kendiniz karar verebilirsiniz.
Bütün hayatı yalanlar üzerine kurulmuştu. Kendisini olduğundan daha iyi, daha güçlü, daha ilginç göstermek için yalanlar söyleyip gerçeklerin de yarısını anlatmıştı. Ben de inanmıştım, hepsine kanmıştım. Onu sevmiştim. Daha zayıf, kusurlu, süslenmemiş versiyonunu da sever miydim,merak etmiştim. Galiba severdim. Hatalarını ve başarısızlıklarını affederdim.
Neden o kadar sinirli olduğumu bile bilmiyordum. Ondan beklediklerim yüzünden miydi? Öfkelenebilirdi belki, endişelenebilirdi, üzülebilirdi. Ama bu olmazdı. Bu ret bile değildi, umursamazlıktı...