Felsefe, Gerilim, Parapsikoloji ve Psikoloji türlerine aşığım. Psikoloji konusunda okuduklarımın dışında da bilgi ve tecrübe sahibiyim. Ayrıca üzerinde çalıştığım bir roman var. Bir sorunuz olursa çekinmeden yazabilirsiniz.
Ya yeniden yalnız kalırsam ? Buna katlanabilir miyim, bilmiyorum. Yeniden yalnız kalmaktan çok korkuyorum.Öne eğildi ve elini elimin üzerine koydu. “Yanlış bir şey yapmayacaksın. Yapmayacaksın. Sen artık acı çeken, kayıp bir çocuk değilsin. Tamamen farklı birisin. Daha güçlüsün. Artık bir yetişkinsin. Yalnız kalmaktan korkmaman gerek. Dünyadaki en kötü şey bu değil, değil mi?” Hiçbir şey söylemedim ama aslında dünyanın en kötü şeyi bu değilse neydi merak ettim...
Başta sarar mı diye şüpheyle başlamıştım ama bitirdiğimde.. ENFESTİ.
Gizem ve aksiyon dolu okurken bir an bile sıkılmadım çok akıcı ve dolu doluydu.
Tarih,Mitoloji,Din bu tarz şeylere ilginiz varsa okumadan geçmeyin, yoksa bile bilginizi arttıracaktır bu seri. Mangada bunların (en azından çoğu) gerçekliği kanıtlanmış veya tartışmalı şeylerden alıntılanıyor .Ve kimi zaman bilmediğiniz şeyler,yeni bilgiler, ilginç şeyler öğreniyorsunuz. Olaylar her zaman tahmin ettiğiniz gibi de gitmiyor.
Harika bir kurgu muhteşem bir ilerleyiş ve tatmin edici bir son. Boichi'nin fazla bilinmeyen bir serisi maalesef.Okuyan kişinin bitirdiğinde pişman olacağını hiç mi hiç sanmıyorum. Herkese tavsiye ederim.