Gilberte'den ayrı olduğum her an,onu görme ihtiyacı içindeydim, çünkü sürekli onun görüntüsünü kafamda canlandırmaya çalışa çalışa sonunda hiçbir şey göremez oluyor, aşkımın neye tekabül ettiğini tam olarak bilemiyordum.
..belki o gece başka bir yerde olsaydı, başka mutluluklar başka kederler çıkacaktı karşısına ve daha sonra geriye baktığında , onlar da kaçınılmaz görünecekti gözüne.
Hayatta o kadar çok şeyle ilgileniriz ki, belirli bir durumda,henüz mevcut olmayan bir mutluluğun temeli atılırken ,aynı sırada, çektiğimiz bir acının doruk noktasına çıkması oldukça sık rastlanan bir durumdur.