Bugün ilk defa gerçeklerini gördükleri bu bilinmez dünyada başlarına gelecekleri düşünüp ağladılar. Büyüdükleri dünyadan korkuyorlardı; tehlikelerle dolu bir ormana benzeyen yaşamdan korkuyorlardı ancak bu ormandan geçmek zorundaydılar.
Birbirinden farklı duyguları yansıtan üç kısa hikayeden oluşuyor. Tavsiye ederim uzun romanlardan sıkılanlar için. Sanırım Stefan Zweig 'in diğer kitaplarını da bir solukta okuyacağım.