📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+Sevmek öldürmektir.Bunu çok söyledim ben.Böyledir.Hepimiz katiliz.
-Fakat bilmeyerek,istemeyerek azar azar öldürerek değil mi?
+Evet.
-Fakat bende bile bile katil olma arzusu var.
+Daha samimisin.
“Düşün ki her an ben değişiyorum,her an sen değişiyorsun buna rağmen birbirimizi nasıl tanıyabiliyoruz? Bu kaçan benliklerimizi birbirimizde aramak tecessüsü olmasaydı bir saniye konuşabilir miydik?”
+Varlığıma bir mânâ vermediğim zamanlar çıldırıyorum.Kendimi bazen taşıyamayacak kadar mânâsız buluyorum.
-O vakit kendi kendinize “Mânâ nedir?” diye sorsanız… Mânâ’ya mânâ veren de biz değil miyiz?
Hayattan aldığımız her zevki ona muadil bir ızdırapla ödediğimizi bildiğim için, hiçbir şeyden yüzde yüz saadet ümit etmiyor ve yüzde yüz felaketten korkmuyordum.