"Çocukluğum "kitabının 2.serisi olan "Ekemeğimi Kazanırken " Gorki'nin gençlik yıllarında yaşadıklarından, yaşamındaki insanlardan, yaşadığı dönemin insanlarının işçiye, emeğe ve kadına bakış açısını anlatan mükemmel bir otobiyogtafik yapıt. Anlatmakla bitmez okumanız lazım diyerek iyi okumalar dilerim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sabır kadar insan korkunç bir biçimde yaralayan bir şey yoktur,koşulların zorlanmasına alçak gönüllü bir uysallık göstermekle insan yalnızca Derin yaralar alır "