Yeniden yazmaya başlamam sanırım epeyce bir zaman aldı.İçimden gelmedi ve bu bir zorluk ya da bıkkınlık değil daha çok bazı vedaların zaman almasından dolayı diye düşünüyorum.
Harika bir kitap.İkinci okumamda biraz daha oturdu.Yıllar önce de okumuştum ama şimdiki gibi bir etki bırakmamıştı.Bir kaç güne inceleme yayınlamayı düşünüyorum.
Sizlere harika bir doğal mekan ömerisinde bulunacağım.
Sabahları erkenden uyanıp yürüyüş sonrası kyş sesleri eşliğinde doyasıya kitap okuyacağınız bir yer:
readerathome.blogspot.com/2024/08/robina-...