Evet, insanın kendisini taşıması güç bir şeydir! Bunun nedeni kendi omuzlarında bir çok yabancı şey taşımasıdır. O, bir deve gibi çöker ve sırtına bolca yük yüklenir. Hele güçlü, dayanıklı ve saygılı olursa....
Düşmanlığım nerelere uçup kaçmadı ki? Bu konuda çok şey söyleyebilirim ve söylemek isterim; ama boş bir evde yalnız olmalıyım ve kendi kulaklarıma söylemeliyim.