Duâ et diyen dosta,duâlar feda olsun da, Duâmdasın diyene can feda..🤍
"Hem duâmdasın, hem kalbimdesin. Bugün sabrımla beklediğim, yarın şükrümle yaşayacağım o güzel günlerin ilk cümlesisin. Henüz yaşanmamış tüm hatıralarımızın, beraber yürüyeceğimiz o uzun yolların ve diz dize vereceğimiz o huzurlu akşamların başrolündesin. Gelecek, seninle başladığı sürece hep aydınlık olacak." F🍀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duamdasın ... 🌱🤍
İstemem
Yüreğim koşuyordu sana, yalınayaktı Sevdiğim varacağım son duraktı, Sanki açıp kollarını sarılacaktı İstemem hasreti dindirecek vuslatı, Çeksem de keder demem derdime Dünyalık şeyler ölçü olmaz sevgime Özlemimden "ne olur gel" desem de Değişmem hiç vuslatı hasretine Nasılsın diye merak ederim elbet İstenmez mi sevdiğinle hiç sohbet. Sen beni sonsuza kadar beklet Kabulümdür dinmesin sana hasret Biliyorum sana sevgim solaktı. Yolumun sonu çıkmaz sokaktı Ne dediysem kalbim hep sana baktı Dayanırım sunmasan da vuslatı Ne gel derim artık ne de bir sarıl Kendime cezamdır istemem darıl Duamdasın hep gönlünce varol Hasretimsin istemem kalbime yar ol... Bişnev...
Kalbizm
Hayırlı geceler 1k 🌜🌠🌛 *** Sen Duamdasın fikrimdesin zikrimdesin Hikâyemde, romanımda şiirimdesin Baş tacım, nefesim, gönlümdesin Seni anlatamaz hiç bir şiir roman Dualar, dilekler, yürekler hep seni söylesin KK
Ne acı güven kelimesinin hayatında beş harften ibaret olması. Ellerimin eşi olan ellerinin, başka elleri tutması. Hasretiyle yaşadığının aslında bir 'hiç' olması. Şimdi kimin gözlerine bakıp hayal kuracağım? Kimin o aptal gülümsemesiyle mutlu olacağım? Kiminle papatlayarı sayıp, hatıralar saklayacağım? Kiminle... Kiminle... Belki de artık sadece kendimle! Şimdi gidiyorsun ya öyle arkana bakmadan. Hep duamdasın; "Sevdiğim kadar çek, hiç gözyaşın akmadan! Kızıl-Deniz #DnzBzn