"Hem duâmdasın, hem kalbimdesin.
Bugün sabrımla beklediğim, yarın şükrümle yaşayacağım o güzel günlerin ilk cümlesisin. Henüz yaşanmamış tüm hatıralarımızın, beraber yürüyeceğimiz o uzun yolların ve diz dize vereceğimiz o huzurlu akşamların başrolündesin.
Gelecek, seninle başladığı sürece hep aydınlık olacak." F🍀
Yüreğim koşuyordu sana, yalınayaktı
Sevdiğim varacağım son duraktı,
Sanki açıp kollarını sarılacaktı
İstemem hasreti dindirecek vuslatı,
Çeksem de keder demem derdime
Dünyalık şeyler ölçü olmaz sevgime
Özlemimden "ne olur gel" desem de
Değişmem hiç vuslatı hasretine
Nasılsın diye merak ederim elbet
İstenmez mi sevdiğinle hiç sohbet.
Sen beni sonsuza kadar beklet
Kabulümdür dinmesin sana hasret
Biliyorum sana sevgim solaktı.
Yolumun sonu çıkmaz sokaktı
Ne dediysem kalbim hep sana baktı
Dayanırım sunmasan da vuslatı
Ne gel derim artık ne de bir sarıl
Kendime cezamdır istemem darıl
Duamdasın hep gönlünce varol
Hasretimsin istemem kalbime yar ol...
Bişnev...
Hayırlı geceler 1k 🌜🌠🌛
***
Sen
Duamdasın fikrimdesin zikrimdesin
Hikâyemde, romanımda şiirimdesin
Baş tacım, nefesim, gönlümdesin
Seni anlatamaz hiç bir şiir roman
Dualar, dilekler, yürekler hep seni söylesin
KK
Ne acı güven kelimesinin hayatında beş harften ibaret olması.
Ellerimin eşi olan ellerinin, başka elleri tutması.
Hasretiyle yaşadığının aslında bir 'hiç' olması.
Şimdi kimin gözlerine bakıp hayal kuracağım?
Kimin o aptal gülümsemesiyle mutlu olacağım?
Kiminle papatlayarı sayıp, hatıralar saklayacağım?
Kiminle... Kiminle...
Belki de artık sadece kendimle!
Şimdi gidiyorsun ya öyle arkana bakmadan.
Hep duamdasın; "Sevdiğim kadar çek, hiç gözyaşın akmadan!
Kızıl-Deniz
#DnzBzn