Onu da desin nolacak :))
“Duamdasın” diyen insan, seni zaten en güzel konumda ağırlamıştır. “Canımın içi” demese de olur.
Olması gereken en güzel yerdesin: Duamdasın!
Sayfa 74
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ha yanımda ha duamdasın. Bugünden sonra hepsi bir! Anlamıyormuşsun gibi bakma bana, kavuşamayan bedenlerimizden değil birbirine geçmiş ruhlarımızdan bahsediyorum.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Edebiyat
"Duamdasın " diyen insan , Seni zaten en güzel konumda ağırlamıştır. " Canımın İçi " demese de olur.
Sayfa 229 - Armoni Yayıncılık·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Kapıyı çalmadan, açılmasını bekleyenlerden misin yoksa? Mevlana
Kelimelerimi ziyan etmekten korkarım. Neyse sen anladın mevzuyu. Bir gün çeker seni de inşallah seccaden. Duamdasın.
"Duamdasın" diyen insan, seni zaten en güzel konumda ağırlamıştır. "Canımın içi" demese de olur.