dudu

dudu
Şehitler ölmedi,bayrağa karışıp göklere yükseldi!! Agresifim ,kompleksliyim ,TÜRKÜM #218695887 #259372254
Kaç Kere Öldüm Ben ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimseler yoktu ikimizden başka birbirine bakan
Sayfa 15·Kitabı okudu
Kendinden emin değilsen sevme Bensiz mutluysan Hep öyle kall
Şarkı
İki gönül arasına üç saklanmaz Ya yalnızlık ve ben Ya o ,ya bennn
Şarkı
Aferin evlat aferin
Bir de vatan denen bir şey vardı ki, çok iyi korunması gerekiyordu.Bizler ,her sabah hep bir ağızdan onu özümüzden çok sevdiğimizi,ant denilen bir şey içerek haykırıyorduk .
Sayfa 75