Bir de vatan denen bir şey vardı ki, çok iyi korunması gerekiyordu.Bizler ,her sabah hep bir ağızdan onu özümüzden çok sevdiğimizi,ant denilen bir şey içerek haykırıyorduk .
İnsan,kendini beğenmeden yaşayamaz.Kendini beğenirse diğer insanlar onun hayatını cehenneme çevirmeye çalışır .Bunun için ,insan , hem kendini beğenmeli hem de beğenmemelidir.