dudu

dudu
Şehitler ölmedi,bayrağa karışıp göklere yükseldi!! Agresifim ,kompleksliyim ,TÜRKÜM #218695887 #259372254
Yalnız ,sonunun kötü bitmesinden korkuyorum .
Sayfa 68
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bitez'de yalısına varmadan Halil'im aman koptu kıyamet
No.1
Hep başa dönüyor ,boşa dönüyor , başım dönüyor...
Kimsemiz yok
Ne avutur ki beni. Kendimden başka.
Sayfa 162·Kitabı okudu