Kıymetli dostlarım, bir kere olsun gelmeye cesaret edemeyen ve gururlarının, inatlarının esiri olan o korkak insanları sevmeyin. Bırakın bahaneleriyle mutlu olsunlar, konu size gelince mücadele etmek yerine amaan her şey olacağına varır desinler. Size bir kelime yazmayı gururlarına yediremeyenler gitsin onun bunun peşinde koşsun, fake hesaplardan milletle konuşsun, ona buna laf atıp, yeni heyecanların peşine düşsün. Kalpleri çarpsın, heyecanlansınlar, aşık olsunlar, mutlu olsunlar, emin olun günü gelince siz de olacaksınız, gün gelir devran döner. Siz yapacağınızı yaptınız, asıl tevekkül sizin hakkınız.