İki haftadır aralıksız olarak birileri kalbimi kırıyor, artık sorunun benim kalbimde olduğunu ve olur olmaz her şeye kırıldığını düşünüyorum. Yaşadığım bu kaotik hayat beni bir Zeyna'ya dönüştüreceği yerde duygusal bir top yumağına dönüştürüyor sanırım...
Düzeltme: Teşekkür ederim arkadaşlar teselliye gerek yok, ben kendi kendime teselli verip kendi omzumda ağlamayı öğrendim. En azından bunu öğrenebilmişim.