Eda

Eda
Aslında burada en sevdiğin söz yazıyor, sadece zihnini yokla.
Kafamın İçi
Antarktika
308 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
İki haftadır aralıksız olarak birileri kalbimi kırıyor, artık sorunun benim kalbimde olduğunu ve olur olmaz her şeye kırıldığını düşünüyorum. Yaşadığım bu kaotik hayat beni bir Zeyna'ya dönüştüreceği yerde duygusal bir top yumağına dönüştürüyor sanırım... Düzeltme: Teşekkür ederim arkadaşlar teselliye gerek yok, ben kendi kendime teselli verip kendi omzumda ağlamayı öğrendim. En azından bunu öğrenebilmişim.
Psikoloji
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Daha dün elinden tutup parka götürdüğüm kuzenim şu an evleniyor ben de beş senedir hayallerle avunuyorum, avunmadığım zamanlarda da burnumu silerek ödev yapıyorum... Hayat biraz da böyledir arkadaşlar...
Hayat
Uykum yok çünkü sen varsın
Şiir
Ben daha fazla dağıtmadan gidip biraz gökyüzüyle bakışayım en iyisi, dinlediğiniz için teşekkürler iyi geceler 🌺
Düşünce
Sensizliği çok tattım senle günler çoğalır mı
Müzik