belki de ask vazgecebilmek ozgurluk siki sikiya sarilmaktir ilkelere degerlere anilara ve gelecege
kurgu beni icine cekti ama yuzeysel bi kitapti bence. politik bilincle islenmis wattpad kitabi okuyor gibi hissettim. bi de jamalin sokakta yasamasina sebep olan seyi cok alakasiz buldum. daha etkileyici bi sey olabilirdi. neyse kitap guzel ama benim selahattin baskanin okudugum ilk kitabiydi o yuzden beklentim asssiri yuksekti o yuzden biraz cakildim