Diğer Agatha Christie kitaplarına nazaran içinde pek polisiye yoktu ve kan dondurucu bir kitap olduğunu söyleyebilirim.
Katili tahmin etmeye çalışmak eğlenceliydi ve kitabı elinize alınca bırakamıyorsunuz bir yerden sonra çünkü cinayetler sıklaşıyor, ara verirseniz detay kaçırabilirsiniz. Zaman geçirmek içinde bire bir olduğunu düşünüyorum.
Agatha Christie'nin en güzel kitaplarından asla diyemem eğer onu tanımak ve polisiye romanları ilginizi çektiği için almak istiyorsanız yine Agatha Christie'nin başka kitaplarını tercih edebilirsiniz. On Kişiydiler