Günaydın.
Güzel bir hafta olsun.
“Olumluyu düşün, olumlu olsun” meselesini geçeli çok oldu.
Durum, bir takım sayıların harekete geçirmeden ciddiye alınamayacağı kadar ciddi.
Ama sayıların kimseye zararı yok.
Rakamları severim.
Yine de olumlunun kendisi olunması taraftarıyım.
Hem de fanatik bir şekilde.
Demek istediğimi anlayan kesimle,
düşüncelerine yön veren kesim aynı.
Son olarak insanlık için temennim;
iyi ihtimallere sığınmak yerine, ihtimalleri iyileştiren tarafta kalabilmek ! (A.ka)