Yani düşüncemizin katlanması mı güzel zalim kaderin yumruklarına, oklarına?Yoksa diretip bela denizlere karşı, 'dur, yeter' demesi mi?
Yani ölmek, uyumak sadece...Düşünün ki uyumakla yalnız bitebilir bütün acıları yüreğin, çektiği bütün kahırlar insanoğlunun.Ama düş görebilirsin yanında.Çünkü o ölüm uykularından sıyrıldığınız zaman, yaşamak kaygısında ne düşler görebilir insan, düşünmeli?
İşte bu düşüncedir uzun yaşamayı cehennem eden.Yoksa kim dayanabilirdi zamanın kırbacına, zorbanın kahrına, gururunun çiğnenmesine, sevgisinin kepaze edilmesine..."
CELAL KADRİ KINOĞLU
SESİNDEN DİNLE MUHTEŞEM
youtube.com/shorts/Ody17Crg...
°🌾•...
Benim nezaketim kimseye gösteriş değil,
kendime kurduğum bir yaşam biçimi.
Detayları severim;
bir bakışın anlamını,
bir kelimenin tonunu,
sessizliğin içindeki niyeti...
....
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Düşler kuruyoruz yeniden gelecek üzerine
Kaldırıp kirpiklerimizi ayak uçlarımızdan
Dağlara bakıyoruz, ufuklara, bulutlara
Ah, o insan yüreğinin değişmeyen tutkusu."