İyiki varsın kirpik uçlarında yolculuğa çıktığım hatun.
İyiki varsın -40 derecede bana yazı yaşatanım.
İyiki varsın beş çayım,iyiki varsın 90+4 de gelen golüm.
İyiki varsın gözleri ile güneşi hiçe Sayan'ım .
İyiki varsın konuşmasından hiç bıkmadıgım.
İyiki varsın Lan kokusunda huzur bulduranım.
İyiki varsın kirpik uçlarından öptüğüm hatun
İYİKİ VARSIN
Ahmet Şerif izgörenin ufuk açan kitabı.Yeni başlangıçların aslında pek de kötü olmadığını anlamının güzel bir yolu.Aynı yazarın avcumuzdaki kelebek kitabını da defaatle öneririm.