Paulo Coelho'nun okuduğum ilk kitabı. Veronika'nın intihar girişimiyle başlayan roman,onun ölüm tarihini bildiği için hayatına değer vermesini,kendisini sorgulamasını anlatiyor. Akıl hastanesinden de çeşitli karakterler sunuyor bize. İnsanoğlunun varoluşsal sancılarını konu alıyor. Bir tabu olarak kabul ettiğimiz değerleri, sadece karşıdaki kişinin önyargilarindan çekindiğimiz için yıkmadığımızı özetliyor aslında. Okunmaya değer bir roman. Keyifli okumalar.