İlkokul döneminde kitap fuarina gitmiştik. Sanırım kendi biriktirdiğim parayla aldığım ilk kitap oldu pijamalılar. Çocukluk döneminde çıkan eski basımında farklı bir kapak vardı yine aynı karikatürize şekilde. Almamı sağlayan tek şey bu kapaktı. Dikkatimi çekmişti. O dönem okuduğumdan hiçbir sey anlamadım. Anlayacak yaşa gelmem bir üç beş sene kadar sürecekti.