bukowski'nin günlüklerinden oluşan, hipodromlardan, kadınlardan, yalnızlıktan bahsettiği, ve bol bol diğer yazarlara (tolstoy,hemingway,dostoyevski..) gönderme yaptığı güzel bir eser. 70 yaşından sonra gelen şöhretinin bir parçasıdır bu kitap
Kitabı okuyalı epey oldu, okuduğum en sayko kitaplardan biri olabilir :) Enteresan bir hayalgücü var yazarın ve bunu fantastikle birleştiriyor. Keyif alacağınızı düşünüyorum.
dostoyevski'nin belki de en romantik eseri.. yine olay örgüsünden çok karakterler ön planda. st.petersburg'un mayıs ayı sonlarındaki beyaz gecelerinin hayali eşliğinde iç burkan bir sevdaya sokuyor yazar bizi. sizce de kısa bir anıdan mutluluk yaratılabilir mi?
Beyaz GecelerFyodor Dostoyevski · Öteki Yayınevi · 2017102,5bin okunma