Duygu

Duygu
@dygbkl
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegane tesellidir."
1000Kitap
"Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?"
1000Kitap
"Adalet rahat olmalı, yoksa terazi sallanır ve adil bir hüküm verilemez."
1000Kitap