İlk kez bir nöro-roman okudum. Okurken kendimi baya cahil hissettim. Yapay zekayı ,AGI'yi, teknolojnin geldiği seviyeyi, beynimizin içinde olanları ,kısacası bunca bilimsel gerçeği roman içine yedirip anlatmış yazar. Hem dilinin akıcılığı ,hem sürükleyici kurgusuyla okunması gereken bir kitap. Farklı tarz arayışında olanlara öneririm.