Duygu Tuna

Duygu Tuna
@dygerkoc
“Günaydın!… Ve olur ya belki sizi göremem; iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler. ”

Duygu Tuna

, bir kitap okudu
Puan vermedi·592 syf.·
18 günde okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2026 01:22
·
2026 10. kitabı
Jo Nesbo
8.7/10 · 634 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Asıl büyük sorun insanların ne yapacaklarını bilmekte. Bütün günlerini kafelerde oturup hiçbir şey yapmadan zamanın geçişini izleyerek mi geçirecekler? Çünkü çalışmak bize yararlı ve önemli olduğumuz, bir şeyler başardığımız ve toplumda bir yer edindiğimiz duygusunu verir. Bir değerimiz olduğunu hisseder, kendimize hedefler belirleriz ve kısacası yaşamımıza bir anlam veririz. İşimizi yitirip de sonsuz bir aylaklığa girince buna nasıl tepki vereceğiz. "
Sayfa 163 - Pegasus·Kitabı okudu
1000Kitap
Tuhaf bir şekilde, bir halk ne kadar yoksul olursa kuş beyinli milyonerlerin aşırıklıklarına da o kadar hayran oluyor.
Sayfa 168 - Doğan kitap·Kitabı okudu
1000Kitap