"Her insan ruhunda iyilik ve kötülükle birlikte doğar. Yaşattıklarıyla hayat, bunlardan bir tarafı daha baskın hâle getirir... Bazı insanlar kendilerini yoksun hissettikleri konularda bir yansıtma yapıp başkalarına nefret duyar. O insandan hiçbir kötülük görmeseler de, hatta iyilik bile görseler onlardan nefret ederler. İyilik yaptığımız insanlardan sürekli darbe yememizin altında da bu yatar.”