Duygu Tuna

Duygu Tuna
@dygerkoc
“Günaydın!… Ve olur ya belki sizi göremem; iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler. ”

Duygu Tuna

, bir kitap okudu
Puan vermedi·504 syf.·
8 günde okudu
·
Okunma: 26 Şubat 2026 03:04
·
2026 6. kitabı
Jo Nesbo
8.4/10 · 1.528 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kötülük içsel bir şeydi, organik bir şey. Betimlemek gerekirse, kan damlayan bir günah çıkarma kabini…
Sayfa 34·Kitabı okudu
1000Kitap
"Her insan ruhunda iyilik ve kötülükle birlikte doğar. Yaşattıklarıyla hayat, bunlardan bir tarafı daha baskın hâle getirir... Bazı insanlar kendilerini yoksun hissettikleri konularda bir yansıtma yapıp başkalarına nefret duyar. O insandan hiçbir kötülük görmeseler de, hatta iyilik bile görseler onlardan nefret ederler. İyilik yaptığımız insanlardan sürekli darbe yememizin altında da bu yatar.”
İthaki·Kitabı okudu
1000Kitap