teoman

teoman
@dyngyldai
turkish countryball
Dan Brown ile arkadaş olduğumu düşündüm de...
“... Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir. Ama öylesi pek bulunmuyor.„
Sayfa 23
Alıntı
teoman
gogol ve murakami'yle arkadaş olmak isteyebilirdim doğrusu.