Neslyy

Neslyy
@eEvgenia
“Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegane tesellidir.”
Dünyaya alışmamış ve alışamayacak adımlarla yürüyorlardı.
Reklam
“Bir zamanlar seni sevmiştim.Ve sevgiyi senin suretinde yaratmıştım .”Boşta kalan elini göğsüne götürdü:”Bu kalbin, birini sevmeğe ihtiyacı vardı. Ve sen bunu anlamadın. Ve bana eziyet ettin. Ve eziyet ettiğini bilmedin. Göz yaşımı silmedin.”
“İnsan bazı güçlüklerden, ancak onları unutmak suretiyle kurtulabiliyor albayım.”
Öfkelenirken gülünç olmamalı.
Beklenmesini bilenler ,tabii fırsatlardan istifadeyi her ne kadar düşünmezlerse de,ayaklarına kadar gelen nimetleri teperek,masum arzularının onları sevkettiği mecradan tamamiyle uzaklaşamazlar.
Reklam