"Bir kimse "iyi" ve "kötü"ye takılıp kalırsa, cezalandıramaz. Keza kim lâyık veya lâyık değile inanırsa, bütün bunların karşısına mutlak nedeni (illiyeti) çıkarmalıdır. Eğer bir kimse sadece daha yüksek türden bir insan olarak iktidarı, kudreti ele geçirirse, daha cüz'i olanı baskı altında tutmak, dizginlemek her halükarda ona her bir tarzda düşmanlık etmek için bu gücü eline geçirirse, bu takdirde "bütün cezalandırmayı" anlarım. O "baskı altına alıştır." Hukuk sözcüğüyle riyakarlık, iki yüzlülük edilmektedir. Daha güçlü olanın daha yüksek alanın kudretini daha cüz'i olana karşı kullanmasına izin verilmesinin nereden meydana çıkarıldığını bilmiyorum. Bunu niçin yapmamasının sebebini de bilmiyorum."