Ormanları düşüncesizce mahvediyorsunuz ve çok geçmeden yeryüzünde hiçbir şey kalmayacak. Tıpkı bunun gibi insanları da düşüncesizce mahvediyorsunuz ve sayenizde çok geçmeden yeryüzünde ne sadakat, ne iffet ne de özveri kalacak. Sizin olmayan bir kadına neden ilgisiz kalamıyor sunuz? Çünkü hepinizin içinde bir yıkma, yok etme şeytanı var.
Bu sadakat baştan sona sahte de ondan. Bu sadakatte pek fazla gösteriş var ama mantığın izi yok. Tahammül edemediğin yaşlı bir kocayı aldatmak ahlaksızlık sayılıyor da kendi içinde zavallı gençliğini, canlılık duygusunu boğmaya çalışmak ahlaksızlık sayılmıyor.