Parka gidiyorum, gölde yüzen ördekleri, onların tüylerini kabartışlarını seyrediyorum. Ne kadar huzurlu göründüklerini izliyorum. Altı üstü tüylerini kabartıyorlar. Başka bir şey olmanın gerginliğiyle dolu değiller. Kariyer yapmak için çılgınlar gibi çabalamıyor, diğer ördeklere yalakalık etmiyorlar. Tek yaptıkları suyun tadını çıkarmak, tüylerini kabartmak ve yaşamaya bakmak. İşin özüne inince, bizimde yaşamımızda buna ihtiyacımız yok mu ?