“İnsan kalbi ne garip bir şeydir! Bir an için kendini dünyanın en mutlu insanı sanırsın; fakat çok geçmeden küçücük bir düşünce, küçücük bir hatıra bütün o mutluluğu elinden alır. İşte o zaman anlarsın ki, insanın gerçek düşmanı çoğu zaman kendi içindedir.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Ben insanları kırmaktan korkarım; çünkü bilirim ki kırılan bir kalp, eskisi gibi olmaz. Ama ne gariptir ki, en çok da iyi niyetli olanlar kırılır bu hayatta.”
“Kalbimde öyle bir sevgi var ki, ne kadar saklamak istesem de gözlerimden taşıyor. İnsan bazen susarak anlatmak ister her şeyi; ama ne çare ki bazı duygular vardır, sessizlik bile yetmez anlatmaya.”
“Sevmek ne garip şey… İnsan bazen bir tek ismi kalbinde saklayarak bütün bir ömrü yaşayabiliyor. Onu görmese bile, sesini duymasa bile, kalbinin bir köşesinde hep aynı sıcaklıkla yaşatıyor. Ve bu sevgi, insanın en yalnız anlarında bile ona arkadaş oluyor.”