Ama bilirim ki, sevgi zamanın şartlarından doğar
Ve gördüğüm örneklerden anladığım kadarıyla,
Zamanla, sevginin kıvılcımı ve ateşi solar;
Sevgiyi söndüren kendi alevinin içinde yaşayan fitildir.
Hiçbir şey hep aynı iyilikte kalmaz.
Çünkü iyilik de büyüyüp azar
Ve kendi aşırılığında ölür.
Yapmak istediğimiz şeyi
Yapmak istediğimiz anda yapmalıyız.
Çünkü bu "istemek" değişebilir;
Gönülsüzlük, gecikmeler girer işin içine,
İnsanın dili, eli girer, durumlar değişir.