İnsan gerçekten de kendi benliğini bulana kadar bir çok yoldan geçiyor bir çok kez düşüyor bazen yolun başında buluyor bazen hiç bulamıyor.. Bir kadının kendini ve kendi doğallığını bulması çok güzel anlatılmış. Sevdim Umarım bir gün herkes kendi içinde ki gerçeği bulur
“Gerçekten bize ait olan bir şeyi Adine, hiç kimse elimizden alamaz. Gerçekten bize ait olan, er veya geç bizim olur.. Yapmamız gereken tek şey yolumuza devam etmektir; bize ait olan birlikte gelir, bizimle beraber yürümeyeninse,” -burada durdu ve derin bir nefes aldı- “bizi durdurmasına izin vermemeliyiz.”