“Aşık olursanız acı çekersiniz. Aşık olmayı bıraktığınızda aldatılırsınız.. Acı çekersiniz, umutsuzluğa kapılırsınız ve bu sefer kendinizi aldatmaya başlarsınız. Lakin daha sonra bütün bunların artık birer anıya dönüşeceği zaman gelir çatar, soğukkanlılıkla her şeyi muhakeme edersiniz ve yaşananları tamamen önemsiz görmeye başlarsınız…”
“Hastalık ve kederin başkasına sirayet etme ihtimali varken, dünya üzerinde kahkaha ve güler yüzlülük kadar karşı konulamaz derecede bulaşıcı olan bir şey bulunmayışı adil, tarafsız ve asil bir dengedir.”