Selahattin Demirtaş bir teröristtir. Okuma üzerinden duyar kasıp masumiyet rolü oynamak akla, mantığa aykırıdır. Ne yazmış diye merak edip okumak onu ciddiye almaktır. İmralı'daki teröristin ( ismini anmak istemiyorum) heykelini dikeceğiz diyen bir mahlukatın kitabında ne yazabilir soruyorum? Böyle birinin kitabının okunması nasıl normalleştirilebilir? Bu fikirlerimizle kimseyi kin ve nefrete sürüklemiyoruz. Askerimizi şehit eden bir teröriste TERÖRİST diyoruz. Asıl fitneciler, kin ve nefretçiler Selahattin Demirtaş gibi teröristleri savunan, okuyan, masum göstermeye çalışan, fikirlerinin tartışılmasında bir sakınca görmeyen, hapiste yatmasına vicdanım razı değil diyenlerin ta kendisidir.