Ebru IŞIK

Ebru IŞIK
@ebr_i
Mavi yaz akşamlarında,özgür gezeceğim, Ayaklarımın altında nemli,serin kırlar.
" Yaşamı boyunca pek çok kez fark etmişti Veronika,tanıdığı bi sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gerçekten üzgünmüş ve yardım etmek istiyormuş gibi söz ederlerdi ama işin gerçeği başkalarının acılarından zevk aldıklarıydı çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı olduklarına inanabiliyorlardı.O tür insanlardan nefret ederdi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ebru IŞIK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·76 syf.·
2019 127. kitabı
Dücane Cündioğlu
8.6/10 · 589 okunma
Duyulmamış, yazılmamış şarkılar söylemişiz youtu.be/x_VGunLPukk

Ebru IŞIK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
2019 126. kitabı
·
Franz Kafka
7.1/10 · 65,9bin okunma
...İnsanlığın temelini oluşturan en büyük insanî değerler,reddedebilme ve isyan edebilme özellikleridir.Hz.Adem'in yaratılış süreci de böyle başladı.Şu meyveyi yeme dediler,yedi; sonra Adem oldu,insan oldu,yeryüzüne indi.Eğer böyle olmasaydı,burada obur ve yararsız bir melek olurdu.Sonra başkası gelir Adem olurdu; o gelir bunun önünde secdeye kapanırdı.Ama o kendisi isyan etti ve bizzat Adem oldu.