Eskiden, wattpad kapatılmadan önce, yazdığım her kurgumda buraya da haber verirdim. Sayenizde düşündüğümden çok daha fazla okuyucum olmuştu da. Şimdi başka bir uygulamada, başka bir kurguyla, bambaşka bir evrene adım atıyorum. Yine sizi de bu evrene davet etmek istiyorum. Hikaye kitappad uygulamasından yayımlanacak. Şimdiden okuyacak olanlara çok teşekkür ederim. Yazım dilimi geliştirmem adına vereceğiniz tüm tavsiyelere de açığım. Okuyacaklara iyi okumalar 🫶🏻
İlk bölüm linki: kitappad.com/ebrarwqs/anilar...
…Üstelik de yüreğime hasta bir çocuğa bakar gibi bakıyorum: Her isteğine izin veriyorum. Ama bunu kimseye anlatma; bana sitem edecek insanlar yok değil çünkü.
Eskiden, wattpad kapatılmadan önce, yazdığım her kurgumda buraya da haber verirdim. Sayenizde düşündüğümden çok daha fazla okuyucum olmuştu da. Şimdi başka bir uygulamada, başka bir kurguyla, bambaşka bir evrene adım atıyorum. Yine sizi de bu evrene davet etmek istiyorum. Hikaye kitappad uygulamasından yayımlanacak. Şimdiden okuyacak olanlara çok teşekkür ederim. Yazım dilimi geliştirmem adına vereceğiniz tüm tavsiyelere de açığım. Okuyacaklara iyi okumalar 🫶🏻
İlk bölüm linki: kitappad.com/ebrarwqs/anilar...
“Bizim gibilerin ailesi yoktur. Biraz paraları olduğunda hemen harcayıp bitirirler. Onları düşünen tek bir kişi bile yoktur bu dünyada…”
“Ama biz öyle değiliz,” diye sevinçle bağırdı Lennie. “Şimdi bizi anlatsana.”
George bir an sustu. “Ama biz öyle değiliz,” dedi sonra.
“Çünkü…”
“Çünkü sen varsın benim yanımda ve…”
“Ben varım senin yanında. Biz ikimiz hep birbirimizin yanındayız, işte böylece bizi düşünen biri var bu dünyada”
…