ebrar

Ne de kolay ağlıyorsunuz! Siz bir takım insanlar, ne de kolay ağlıyorsunuz! Gözyaşlarınız olmasaydı neyle müdafaa edecektiniz kendinizi?
Sayfa 41·Kitabı okudu
Reklam
İnsan ne sefil, ne küçük sebeplere mahkûm!
Sayfa 32·Kitabı okudu
Bizse hayattan soramadığımız hesapları bir tasavvurdan isteriz.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Geçmişinize fazla eğilmeyin, yoksa tekrar doğrulamazsınız.
Sayfa 156·Kitabı okudu
Tünelin ilk yarısı fazla zor değil. Kaybolmadık. Dikiz aynasında girişin aydınlığı hala görülüyor. Doğru olmasa bile insan hep geriye dönebileceğini düşünüyor.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Reklam