"Herkese karşı bu kadar nazik misindir ? "
" Herkese değil "dedim. "Sana karşı öyleyim. Herkese nazik davranmam mümkün değil. Nazik olmamın da bir limiti var ; sana karşı bile. Olmamasını dilerim aslında; o zaman senin için daha fazlasını yapabilirdim. Ama yapamıyorum. "
O zamanlar bilmiyordum.Birini tekrar düzelemeyecek kadar kötü kırabileceğimi İnsan, sadece var olarak diğer bir insanda dönüşü olmayan yaralar açabiliyordu.