Kitap sürükleyiyci bence fakat ben karakterleri sevemedim ve bence kitty sevgili için her şeyi göze aldı ve hikaye burada başladı bence sevgilisine kitapta biraz daha fazla yer verilmeliydi
Kitabın konusu çok akıcıydı çok beğendim fakat burdan yayın evine sesleniyorum ÇOK FAZLA YAZIM HATASI VARDI ve çok dikkatim dağıldı onun dışında 2.kitabı almayı sabırsızlıkla bekliyorum