Ama biz tümüyle bencil değiliz ve tüm bu karanlıkta ve karanlık saatlerde Tanrı'nın bizimle olduğuna inanıyoruz. Kendimizi onun gibi olma tehlikesine atsak bile peşinden gideceğiz; geri çekilmeyeceğiz.
"Ölüm, ağza alınamaz bir nimet gibi görünse de yaşamak için savaşmalı ve çabalamalısınız. Size acıyla ya da neşeyle, gündüz ya da gece, güven içinde ya da tehlike içinde gelse de, ölümün kendisiyle savaşmalısınız! Bu büyük kötülük geçmişe gömülene dek, yaşayan ruhunuza bu görevi yüklüyorum; ölmemelisiniz -dahası ölümü düşünmemelisiniz."
"Çünkü eğer kendimde sevdiğim herhangi birine zarar verebileceğime ilişkin bir gösterge bulursam -ve bunun için dikkatlice gözlem yapıyor olacağım- öleceğim!"